torsdag 6 januari 2011

HJÄLP!!

Ojoj, jag ska försöka välja 1-3 bilder som jag ska ha med i en fotoklubb här på Åland som heter Obscura.
Eftersom jag inte har gjort större nytta där detta året och avgiften är på 5 € året så tänkte jag att man kanske sku va lite aktiv.

Så nu måste NI hjälpa mig att rösta fram och välja 3 bilder. Skriv i en kommentar vilka bilder ni gillar mest. Bilderna är numrerade så de är lättare att veta vilka bilder ni menar.

Tack på förhand.


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.



11.


12.


13.


14.


15.


16.




17.


18.


19.


Jag uppskattar om ni hjälper mig för jag har massa problem med att välja ut någon.
De e ju rent ut sagt skitsvårt att välja.

8 kommentarer:

  1. 3an 9an eller 13onde
    tkr ja e fina iaf :)

    SvaraRadera
  2. Jonas tyckte 18, 14 och 12 ^^

    SvaraRadera
  3. 2 och 7 och 14
    men svårt att välja ut tre var det!

    SvaraRadera
  4. 1, 11, 17 röstar jag för. Du har helt klart tallang. skit fina bilder!

    SvaraRadera
  5. 2,3 och 11, men det var svårt många fina bilder är det!

    SvaraRadera
  6. Hmm försvann min kommentar till detta inlägg? :0

    Jag röstade i alla fall på nr: 1, 10 och så försås nr 11.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera