lördag 23 april 2011

De var ett tag sen!

Här var de länge sen man skrev nå.
De har vart så "mycke" på senaste tin så jag har int riktigt "hunnit" skrivit nå. Eller man kanske int ska skylla på tids brist, skyller hellre på att jag e lat.

Så istället för att skriva en massa text om vad jag har gjort så kommer de lite bilder och bildtexter.. I o-ordning.


De är ju snart påsk, eller om de är idag, ingen aning. MEN memma är ett måste på påsken så jag käkade lite sånt idag, Gott enligt mig ^^

Socker, grädde och memma = mumms





Grillade räkor är gott




De blev bowling i torsdags med en kompis som var här några dar och syrran. de va skojj


I torsdags blev de även byta däck på min bil och farsans två bilar. Just i stunden var de jobbigt men efteråt var de riktigt skönt. Syrran och kompisen hjälpte till.

I onsdags var jag och syrran över till Julia och firade henne i efterskott. Hon bjöd på plättar till mat och cheescake till efterrätt. Riktigt gott ^^


Japp, de var lite bilder de. Jag ska uppdatera lite bättre här nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar