fredag 20 januari 2012

Norge - here I come !


Japp, du läste rätt ^^
inte för att Norge är så jätte speciellt men för mig är det de :D

Jag ska inte åka dit just nu, nejnej. Jag får vänta till veckan 18.. Eller egentligen åker jag dit helgen vecka 17.

Jag ska berätta.


I veckan frågade våran bagerikurs lärare var vi skulle praktisera. Ingen i klassen vet riktigt så skojjade hon om att hon har kontakter i Norge ifall man vill åka dit.
Jag och en annan klasskompis nappade direkt, detta var i förrgår. Så igår letade vi upp mail adresser, skrev ett mail och varsin CV.
Igår skickade jag iväg allt och IDAG fick vi svar från ett hotell som heter "Holmenkollen Park Hotell Rica" att vi får vara där.

Såhär ser stället ut..

Tanken är att jag och denna klasskompis som kallas Tessa ska bila ner till Oslo, vi har fått boende fixat från hotellet så de är ju bra.

Men men, kommer nog skriva om detta mer veckan 17 ^^ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar