måndag 12 mars 2012

Vad jag önskar mig

Lite saker jag önskar mig till examens present. Detta är inga billiga saker, men önskar mig ändå. Önska sig kan man alltid göra. Om inte kan man alltid få lite bidrag till sakerna jag önskar mig så kan jag köpa det jag själv vill ha.


en större variant av Mortel







Pengar till en framtida resa. Eller pengar till ett sparande


Förut har jag vart super taggad på en kitchen aid, men jag har insett att jag har en bra elvisp och behöver inte ha en kitchen aid på stört, något som går att fixa senare..



Istället har jag blivit taggad på en matberedare. I någon form, ingen mixer utan en "cutter"..


Mer information om tid och plats får ni på posten så småningom då korten är klara. Kommer även skapa en grupp på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar