söndag 12 december 2010

arkitekt eller byggare?

Humm.

Jag tror att jag varken ska bli någon arkitekt eller byggare.
Den största anledningen är att i helgen så byggde jag och sis pepparkakshus och ja.. de gick ju som de gick :D

Efter massor av skratt, brännblåsor på händerna av bränt socket, tålamodet var inte på topp så fick jag och syrran ihop varsitt pepparkakshus.

Detta är mitt mästervärk xD Trappan var svåår att laga ^^
Trappstegen gick sönder hela tin xD så fick limma med bränt socker ^^
Jag hade lagat taget för kort från början så fick skarva lite granna ^^



Efter mycket om och ment fick även syrran ihop hennes pepparkakshus som hon ska ge till sin sambos föräldrar.


Den kvällen var riktigt roande.
Jag skrattade så mycket att jag fick ont i ryggen ^^

1 kommentar:

  1. de går att limma med kristyr också, mindre brännrisk..fina

    SvaraRadera