tisdag 3 juli 2012

Ledig på lill lördag denna vecka.

Imorgon är jag ledig, de är skönt :)
De är också skönt att jag börjat senare denna vecka och att de är andra gången denna sommar som jag känner, "de är kanske en varm sommar i alla fall" :).

På senaste tiden har jag väntat på svar med lägenheten, igår klämde han fram att hans tjej sa upp sin lägenhet så vi fick ett nej. AJA, de är bara att leta vidare.

Älsklingen är nere i Göteborg den vecka och jobbar som domare.

Ju längre jag bor här ju mer stör jag mig på bussarna. Men de är väl så de ska va.

Ögoninflamationen är fortfarande kvar litegrann. Ska börja badda ögonen i saltvatten så kanske de blir bättre.

Börjar jobba om 45 minuter, hoppas de blir en hyfsad lugn kväll och att jag fått mina varor för annars lär jag klia mig på pungen i hopp om att ha något att göra. Inte för att jag har en pung men i alla fall. :)

Ha en toppendag ni som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar