söndag 24 januari 2010

Kan ett fiasko blir till något bra?

Idag vaknade jag av att Lina ringde, yrvaken som jag var svarade jag och hon var på väg gående till oss.
Så då var de bara att klä på sig och förstås kunde jag inte låta bli att kika lite på datorn också, så när jag var redo att gå hade hon redan nått fram till oss... (lite seg när jag blir väckt)

I alla fall så tog jag med mina ingredienser, för jag sku baka denna baka. Den får inget namn för jag tycker inte att de namnet den egentligen har passar inte in på hur den ser ut.



Sedan efter jag hade bakat så lånade jag deras kamera och fotade lite med den. (Eftersom jag hade glömt minnet till min kamera)

De blev tulpan bilder, eftersom Lina hade halv vissna tulpaner på bordet.


Här kommer lite bilder från idag :)




















1 kommentar: