tisdag 12 januari 2010

Sista dagen som 17 år någonsin.


Idag är de sista dagen som jag är 17 år någonsin, sista dagen innan man blir myndig, sista dagen någon kan bestämma över en.

Jag har aldrig tänkt så, men kom nyligen på de.
Efter man fyllt 18 kan man göra vad man vill utan att föräldrarna kan hindra en.

Sedan när man får körkort så blir de bättre, visserligen kommer de komma bensin kostnader och sådant medans åt andra sidan kan man ta sig vart som helst. Det är bara fantasin som kan hindra dig.

Så, imorgon runt kvart i tolv på dagen fyller jag 18 år. De kommer firas i våran klass med tårta som vi kommer att göra ^^ höhö :D

Nu ska jag kolla på film och bara ta de lugnt.
Kramar Aina

5 kommentarer:

  1. Inte alls nån skåning12 januari 2010 kl. 13:27

    Ha en riktigt bra och trevlig födelseda din gamling :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerar som fan! :D
    Fast för mig var min 18-årsdag precis som alla andra.

    SvaraRadera
  3. åja, föräldrarna kan nog säga till om en del fast du är myndig...grattis "knoppnäsa"....

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis Hoppas du har en bra födelsedag. Kram

    SvaraRadera
  5. tack så mycket allihopa :)

    SvaraRadera