måndag 29 november 2010

Fotomässa i Älvsjö

Den 27 November var jag på fotomässa i Älvsjö, Stockholm. Den liknade förra årets mässa men jag tyckte de var sämre "reklam" detta året. Och vissa grejjer, eller bilder menar jag var samma eller liknande från förra året.


Bild på sveddopellesidan, tagen från bussen


Framme på fotomässan. Gick igenom den på dryga 1 timme. Var på mässan i 5½ timme.. Så de blev lite långtråkigt men träffade lite vänner så de gick an :)


De var 3 mässor i 3 olika lokaler. Emma var och stod på gymnasiemässan så jag gick dit och hälsade på. Passade på att glo lite där själv också.
Här är de bild på nån från "Stockholms hotell och restaurangskola"

Väl inne i fotomässan var de mycket tavlor och bilder att kolla på. Några bilder ifrån mässan


Dagen var riktigt skojj. Jag köpte mig ett Nikkor 35mm f:1.8
Måste göra om fotomässan, nästan ett måste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar