måndag 28 februari 2011

Försenade bilder ifrån: Fredagen den 25 Februari

Här är lite fler bilder ifrån Fredagen förra veckan när de var "tjejdag" med Syrran och Julia ^^

Beskriver ovanför bilderna vad de är och så..


Ida gjorde en tavla som hon hängde sedan i köket.


Hon gjorde även dessa ursnygga tavlorna som hon hängde i sitt storarum.
Vill ni kolla själva så glotta hennes blogg: -> Min syrras blogg

Tyck på den stora tavlan som vi alla tre gjorde ^^


Vi blev bjudna på middag där, Tacos blev de och de var gott ^^


Julia och Ida, syrran målar på Julias hand ^^


Och här är de en Julia :D De rosa sträcket på hennes kind är mitt fel.. MOHAHAHAHAHA
Hon måla ett på min kind och Idas kind och jag måla detta på hennes kind *kände mig busig* xD

Julia målade ^^

Bilderna är i lite o-ordning ^^
Vi hade vart och handlat till stan och sen kom vi till syrran och så käkade vi lunch, ägg på macka ^^

Jag lånade bilder ifrån Julia på mig och syrran.
Och för att göra de rättvist så gör jag reklam för hennes blogg också.
Glotta Julias blogg: -> Julias blogg
Bilderna säger rätt mycket för sig själv vad som görs så behöver inte skriva de ^^


Hoppas ni överlever fast bilderna är lite sena. ^^

1 kommentar:

  1. tycker det är awesome att vi for till Mattssons med de där sträcken på kinderna sen! :D och att vi inte kom på det fören halva Mattssons sett oss haha!

    SvaraRadera