lördag 14 maj 2011

Före och efter

Runas loppis har öppnat och jag inskaffade mig lite nya grejjer.


Vill börja med dessa två trä-grejjerna :P
Ett ställ och en "platt skål"

Efter lite färg och så, så blev de bättre :) Mina nya fruktskål ^^

Sen eftersom min elvisp har gått sönder införskaffade jag mig denna hand "elvispen"
Blir nog riktigt bra de, lite små nostalgikänsla över den ^^
Såklart blev de lite små muffinsformar, och en skalare.

Sen fick jag ett försenat paket av Runa och Hasse.
De var en ful låda (som jag klädde om) och i lådan fanns det
- en rund ask med alfabet bokstäver i, som man kan ha till bakning ^^
- blommor och blad utstickande dessutom.
sen fick jag dessutom ett par sockor xD




1 kommentar:

  1. Fruktfatet blev superfint! Skoj när man kan "pimpa" gamla saker så dom får nytt liv.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera