måndag 16 maj 2011

Sommarlov om 4 dagar

God dagens.
Idag är de 4 dagar kvar till sommarlovet.
De är 5 dagar kvar tills man börjar sommarjobba.
Om 6 dagar drar jag förhoppningsvis till Sverige ^^
Men men, de är "framtidens" bekymmer..

Idag fick jag sån lust att gå ut och fotografera människor. Men när man bor på landet så är de lite smått glest om människor som vill ställa opp, inte för att jag frågade någon, men i alla fall.

Så jag försökte mig på självporträtt och de blev ju som de blev.
Skärpan är någon annan stans och så. Men får öva mig nån annan dag.

Här är i alla fall lite bilder från kvällens 5 minuters fotografering.
Hade på min avslutningsklänning, en vit kofta med guldknappar. :)


Tröttnade efter ett tag att fota mig så bytte motiv. Hittade inga motiv dock.

Här är ett försök på att fota mig själv. De blev ju som de blev. Men men, så de kan va :D

Sen tröttna jag på att leta efter saker att fotade så jag lade mig i gräset en stund.

Hittade ett öga. Dock inte i gräset, utan på mig själv.


Här är guldknappen jag snackade om, man ser dessutom mönster och färg på klänningen med.


Fick en bild på mig själv med. Eller int hela mig, utan mer ansiktet.

De var fint väder i himmelen. Eller lite moln här och där men de gör inget ^^

Tog inte så mycket bilder som ni kan se.
Blev någon få här och där.
De får bli mer bilder någon annan stund.

Hejjs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar