onsdag 23 maj 2012

för jag har tatt EXAMEN!

Visserligen är detta inlägg en dag förtidig, men hinner inte uppdatera imorgon eller någon annan dag då de är fullt upp hemma hos mig!

Om exakt en vecka står jag på restaurang Josefina och blir bekant med köket där eftersom det är min första dag på säsongsjobbet.

Den 28 maj flyttar jag till Stockholm vilket är grymt spännande men innan dessa saker händer måste jag ta examen imorgon!

Skönt att äntligen efter 6 år i grundskola, 3 år i högstadiet och 3 år i gymnasiet verkligen bli något! Ha en titel som restaurang kock är både roligt men skrämmande, det är nu man ska visa vad man går för och tillämpa sina kunskaper i sitt yrke..

Här är för övrigt lite bilder i förväg på min examen! TACK syrran för att du hjälpte mig med dem, du var duktig! :)


1 kommentar:

  1. Grattis kocken..Hurra Hurra Hurra Hurra..bra jobbat..fina bilder

    SvaraRadera