måndag 28 maj 2012

Första natten avklarad

Då var min första natt avklarad!
Klart de finns saker att klaga på som att sägen är för mjuk och täcket för tunt men de tänkte jag inte pyssla med idag!

Igår fyllde min kompis Tobias 25 år, nuförtiden är han min pojkvän :)

I alla fall, igår skämde han bort mig med en privat smink kurs med en jätte trevlig tjej som visade mig en basic kurs efter mitt ansikte :) fick även välja produkter till ett visst pris! LYX säger jag bara :)

Efter de så käkade vi på ett riktigt mysigt ställe (ligger nära central station) och maten var god :) hade med oss två andra med som var roliga och trevliga :)

På bilden är de produkterna jag fick välja :)

1 kommentar:

  1. Den där med tre täckmojänger från MUS är superbra!! Har haft den i säkert 10 år :-) Alltså, jag har köpt nya under 10 år ;-)

    SvaraRadera