söndag 8 maj 2011

Borta bäst men hemma bra

Förut har jag alltid tyckt att ordspråket "Hemma bra men borta bäst" stämde oerhört bra.
Men efter i helgen så kom jag att tänka på att jag har ändrat min uppfattning om de.
Sängen är de enda som jag kan längta till om jag är borta. Men annars är de, för de mesta, mer socialt att vara borta. Nån att prata med, skratta med och ha allmänt skoj ^^

I alla fall, var till Sverige och träffade en kompis och de va skojjsigt, här är lite bilder från helgen ^^ Blev int så mycke bilder men massa skratt istället :P
Ork int skriva texter till bilderna, kanske nån enstaka.


Mariehamn sådär 23.00 på kvällen





Bilder från Sveddopelle landet.





Blev några enstaka bilder men men, kanske lägger upp nå mer när klockan är mindre ^^
I alla fall så drar jag till Finland på klassresa Måndag 9/5 2011 natt. Bilder kommer där ifrån senare ^^

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar