onsdag 30 september 2009

Läxa 1

Förra veckan på svenska lektionerna så fick vi en uppsats läxa av läraren (hon hatar jag förästen) att skriva en uppsats av en viss rubrik, vi fick välja mellan ca 15 rubriker och sedan måsta vi skriva om det.
jag hatar att skriva uppsatser, det blir inget sammanhang i dem, stavningen är dålig och det är tråkigt och jag fattar inget av dessa regler jag fått som överflödar i mitt huvud just nu.
Eftersom läraren förklarade så dåligt på timmen så tror alla elever att vi ska få skriva på timmen och ha på oss nästa vecka också. men faktum är att hon sa att vi skulle förbereda oss till nästa timme och bli KLARA med uppsatsen PÅ timmen så vi kan gå vidare med annat senare. Så förstod jag när hon förklarade vad vi skulle göra. Aja, få vällan se vad som visar sig idag ^^
Jag är ialla fall lite förbered om det är så att jag hade rätt.

Nu skall jag skicka iväg och packa idrottskläder, min väska och klä på mig ^^

kramaom <33 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar