söndag 27 september 2009

städartime

hejsan, det var ett tag sedan jag skrev här.
men ibland måste man bli påminnd om att man har en blogg för att orka skriva ^^



just idag så är jag på sur humör, jag har inte alltid varit de men de började med att jag jobbade, fick skjuss till Lina och Jonas och var där till ca 14.30 och sedan cyklade jag hem. tog grusvägen via norskträsk hem och så var förstås farsan på vedberget.. det var då allting började.

han tyckte att jag skulle hjälpa han med ved men jag ville inte för att jag skulle städa sa jag. (jag hade en plan från början att inte nämna att jag skulle städa för han) då började han nojjsa om dittan moch dattan, som: "du städa?" "om du inte har städat på ett halvår så kan du hjälpa mig nu" "jag ska köra fram ett släp så du kan kara ut hela rummet och börja på nytt" så håller han på hela tiden när de gäller min städning, jag blir så förbannad på han. så jag sa att jag skulle städa och cyklade hem medans han pratade på för sig själv.

Innan jag cyklade från JoLina så hade jag städarlust men nu så tappade jag allt totalt. snart flyttar jag här ifrån, gubben bara förstör och är jobbig och dum.

gah vad jag e på sur humör just nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar