måndag 7 september 2009

weii, tredje bloggen eller någge..

De är inte första gången jag försöker ha blogg. de finns vissa personer som säger att jag inte är någon bloggmänniska och de har fullständigt rätt i det. men jag vill visa motsatsen och ska ha en blogg ialla fall.
Samma sak var när vi skulle börja högstadie. vi hade olika profiler man skulle välja mellan, kreativa profilen, natur profilen, språk profilen och idrotts profilen. Alla trodde att jag skulle välja kreatida profilen men bara för att göra som ingen hade trott valde jag idrotts profilen.

ialla fall, nog om högstadie. Det var ändå för 3 år sedan. ojoj, tiden går fort ^^

Nu tänker jag ha en blogg där jag avregistrerar mina frustruationer när jag blir arg, ett himlans bra sätt att bli normal på igen att skriva dumma saker om det man är arg på. MEn jag tänker inte bara skriva om saker/personer jag är arg på. tänker visa bilder som jag tagit och så tänker jag skriva om vad jag än känner för.

tjao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar