tisdag 8 december 2009

tandläkarskräck

Hejsan.
Idag kl: 08:15 vart jag till tandläkaren i Mariehamn. Jag vet varför jag gick dit för jag hade hål i ett ex antal tänder..
När jag äntligen fick komma in var de som att komma in i gudarnas värld. Ljust.. Riktigt vitt och ljust var det. Satte mig i stolen och så fråga de lite frågor.
Sedan kollade hon i käften när jag gapade som alldra mest och sedan sa hon att jag hade två hål och ett på kommande.. Hon sa att jag måsta ta bedövning för tandköttet var så sjukt där..
(Jag har typ fobi för sprutor i munnen) så jag sa att jag är rädd för dem så sa hon att de är inget att va rädd för.. Assistenten tog fram sprutan och då började jag blunda.. Blundade säkert 10 minuter.. Sedan blundade jag under hela tiden de lagade och fixade. Till slut smetade de på nån gegga på de lagade tänderna men de blev mer eller mindre fail.. De har typ lossnat xD

Förövrigt var de stress i skolan idag, mycke mat att göra. Men fick ihop köttfärssoppan och den blev god ^^ Bakade ut pepparkakor och Linda blev nöjd över dem :)
Sedan fick jag laga 5 dubbelsats pepparkaks smet och sedan 3 dubbelsats samma pepparkaks smet x)

Och så kom jag hem vid 17.oo och då ringer Lars Ove.. Tydligen hade jag körlektion idag o.O Men vi fixade de så jag har de imorgon kl: 17.oo ...

Nu ska ja plugga prov.. Har fysik prov om tröghet imorgon. Jippi jaj ay xD kommer ju få en femma typ :O höhö, tar bara och tänker tillbaks på min tröghet så går de fin fint ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar