lördag 1 maj 2010

Fredag

Idag är de fredag :)
När de är en fredag så är de "sovmorgon" med en timma. Vi börjar 09.00 på fredagar :)

Men idag var de inte bara en "sovmorgon" dag utan också "glad vappedag" alltså valborg :)

Klev upp 07.00 och kollade ut genom fönstret och såg de stråålande fina vädret, tog kameran och gick ut en kvart. Lade mig i de daggvåta gräset och fotade lite dagg :)


Efter skolan, alltså 13:30 som vi slutade idag så gick jag med Maria på stan och handlade lite men kollade mest runt på de ena och de andra ^^ runt 14:45 tiden så sku Maria gå så jag fotade lite i staden :)


De blev bara denna blomma..


Vappe dagen.. Valborg..
Den firade jag med brorsan och Oliwer och Lina och sedan lite släkt till Lina ^^

Här är våran majbrasa ^^

Jag hade köpt machmellows som vi grillade och käkade ^^ MUMS : D

TREVLIG VALBORG på er bloggläsare ^^

1 kommentar:

  1. ja äger på att grilla machmellows..;)de var riktigt trevligt!kram Lina

    SvaraRadera