söndag 9 maj 2010

morsdag

Idag har jag hunnit med en massa. 

Jag klev upp vid halv 10 taget och då steg jag upp och lagade ihop en tårtbotten. 

Sedan kilade jag iväg över till kussen som skulle återvända till sverige. Sade hejdå till dem och sedan åkte jag och återlämnade min brors bil som jag fick låna i helgen när jag jobbade. 

Efter jag lämnat bilen cyklade jag hem sis cykel som var där och sedan satte jag mig framför datan och klurade och funderade. Till sist kom jag på.. hmm.. ja, jag kom på vad jag skulle heta på min bakblogg. Och här är den, min bakblogg ^^ http://guldfatet.blogspot.com/

Efter jag klurade ut de så satte jag och syrran ihop tårtan och åkte iväg till mamms och fira henne på morsdag.

Nu ikväll har jag betalat räkningar och fått hjälp med den nya bloggens utseende, eller jag visste hur jag ville ha den men älsk hjälpte mig att få den så ^^ Tack Kevin <3

Nuu ska jag sova. Klockan är mycket och imorgon händer det också en massa ^^ nattinatt :)

1 kommentar: