fredag 2 september 2011

Bytt deck - CHECK!

Bytte däck idag på bilen...

....de var tydligen "punktering" på den, eller däcket var inte platt men de är något litet hål i det som måste lagas så för tillfället kör jag med mitt reservdäck. "dock" är redervdäcket lika bra som de andra däcken så de spelar egentligen ingen roll, men ska in och laga däcket på måndag så då ska de bytas däck igen.
Så känner mig duktig, bytte helt själv :)
De enda som jag kanske fick hjälp med var att låna en domkraft av pappa, that's all!

Så imorgon åker jag till sthlm för första gången by myself. Så är sjukt nervös men har fått låna Eriks GPS så de ska nog gå bra. Och åker jag vilse kan jag nog alltid hitta tillbaks. Har gott om tid på mig.
Vad jag köper i sveddopelle-landet får ni se på måndag :)

Ha en bra helg, kramar Aina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar