lördag 10 september 2011

Jag lovade er bilder senare..

Här är de bilderna jag lovade er förra veckan..
Men mycket har hänt denna vecka så får skylla på de..

I alla fall, orkar int skriva nå större roman på de som hände. Så skriver ovanför bilderna vad som hänt. En liten kortare anekdot..


Satte och fyllde i en liten körväg på min Sverige karta.
Tycker om att fylla i på vilka vägar man kört, vart i Sverige man vart och såna saker.
Vill ha en större karta på bara Sverige som man kan ha på väggen, ifall nån har en sån över?

Körde på de stoora vägarna i stockholm, med hjälp av GPS. Efter 6 felkörningar såg jag äntligen en IKEA skyllt och började sprattla och skratta av glädje. Efter de körde jag inte mer vilse.

Väl på IKEA tog de ett tag innan jag hittade en parkering..


Sov hos en kompis som bor på våning 8 i ett hus.. Måst erkänna att jag aldrig vart så högt upp i ett hus förut. Så de var häftigt :D

Sen åkte jag hem, svängde in via Norrtälje på vägen hem. Köpte lite där med, kanintyget och den gröna boken.

Hade en trevlig helg i Sverige den helgen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar