måndag 12 september 2011

Mycket bilder från en härlig kväll på sjön

I Fredags kväll (dag) umgicks jag med min syrra Ida.
Hon bestämde sig för att jag skulle följa med på en sista tur på sjön innan de sku ta upp båten, vilket jag följde med på.
De var trevligt ^^ Och såklart har jag en massa bilder på vad som hände.


Fint väder och spegelblantk vatten


Även "hårda" killar gråter.. xD


Håret stod åt alla andra håll än vad man ville, min systeryster ^^


Vi var onda och skrämde en massa fåglar ^^


Sen bada jag fötterna och lite till ^^, vi letade fina stenar som vi aldrig använde xD


En regnbåge, trevligt sällskap och fint väder. De gillas



I brist på annat


Eriks båten


Mer bilder


Vi höll på att köra på två svanar med, men de flög undan som tur var.


Japp.. Jag sku posa lite, så ja. de blev som de blev :D Fick låna filt av syrran för de var småkallt ^^

Mer himmelbild xD


Sen åkte jag till syrran och pysslade med att göra tavlor och sådant ^^
En riktig trevlig dag de där :) Tackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar