söndag 4 juli 2010

Bröllop

Igår var det Sanna (Kevins mamma) och Johans stora dag. Det var dom som stod i centrum :)
De gifta sig.

De var ett riktigt mysigt bröllop :D
De var riktigt fina och så.
Jag hjälpte till med de ena och de andra med de var bara skojj :)
Här kommer de lite bilder som jag tatt ut av 290 bilder. Dessa gillar jag mest :)

En fin skyld som Sanna hade lagat. Riktigt mysig blev den.
Deras bröllopstårta som jag fick göra :)


Sanna gjorde sin egen brudbukett och den blev toppenfin.
Johan och Sanna

Paketöppning


Så här såg brudbuketten ut.

Casper, J och S son. Riktigt charmtroll ^^




En bild på deras katt Mira :)


Bröllopstårt dags ^^ Jag hade lagat bröllopstårtan :)



Gillar denna bilden mkt ^^ Dom ser så lyckliga och glada och kära ut :D


Bröllopsfoton




De kanske kommer nån liten bild nu och då till här ^^ Men de lär vällan märkas :)

Till Sanna. Tack för en underbart trevlig dag och att jag fick hjälpa till. Ni var riktigt fina och hoppas ni får de bra framöver :)

1 kommentar:

  1. mycket fint bröllopspar...fin tårta...

    SvaraRadera