söndag 25 juli 2010

städning före flytt

Idag har jag vart till Lina och Jonas för att fixa inne i "bastun".
Jag städade toan och sedan sovrummet. De gick bra :) Det är inte alls nå mycke kvar att göra så sen smäller det :D

Efter jag städat så åkte jag till min faster och snackade där, berättade bland annat för farsan som också var där att jag ska flytta. De gick bra ^^
Sedan fick jag låna en mattpiska för imorgon ska det piska soffdynor ^^
Sedan fick jag även kika i hennes loppis :)


Hittade dessa 4 tallrikar som jag köpte för 0.50€/styck :)
Måste ju ha någge och äta på när jag flyttar ^^



Det har varit min dag hittills. Nu är klockan runt halv åtta taget på kvällen och jag ska göra mig lite mat. Sedan ska jag åka iväg till självplocket här i Geta för att kika om de finns några jordgubbar kvar :)

1 kommentar:

  1. Söta tallrikar du fyndat och din egen lilla stuga ser supersöt ut! Skall bli kul att få se lite innebilder sen också.. =)

    SV: Tackar gumman! =)

    Inget paket som dimp ner hemma hos dig ännu då antar jag..men det kanske kommer lagom till flytten då.. ;) Nyfiken nu?

    Allt bra med mig..åtminstone så bra det kan bli med alla mina sjukdomar.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera