lördag 10 juli 2010

Ledigt från bloggen ^^

De var ett tag jag skrev något här ^^

Jag kan egentligen inte skylla på något att jag inte har skrivit.
De har bara blivit så. Som allt annat, e blir bara så ^^

Blir de inte som de ska så blir de som de blev.



Ialla fall ^^
Idag har jag jobbat :)
Skojjar int om jag säger att de var en minibastu inne i köket/disken. De var typ runt 40 grader inne i köket, svettet rann som aldrig förr och på fem minuter så var man dyngvåt av svett.
Drack riktigt mycket vatten idag, runt 5 liter vatten på 9½ timme. Men annars skulle man ha svimmat av.
Men när jag kom till jobbet så försökte man att inte svettas så mycket. Jag gick på toa och torkade av svettet men i slutet av jobbet så hade man insätt att de gick inte att torka bort svettet så man lät de bara rinna. Riktigt äckligt men skönt att inta bry sig ^^

Nu är klockan 02:01 och de är söndag. Jag jobbar senare idag. xD Ska sova nu.
Natti

1 kommentar:

  1. Hihi va skoj att jag kunde inspirera dig lite..tycker om gamla kaffekoppar och ska ha dom i en vitrin sedan när jag väl får ta tag i nästa hus projekt.. Vill nu!!! =) hihi..

    Skall bli spännande att se bilder från din egna lya snart då! =)

    Ha det gott gumman!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera