måndag 28 februari 2011

¤#%@&%&¤#Q"#%"#%¤&#"%#¤@

Gah, vad man kan bli trött på sin lärare.

Vi har vetat om länge att vi ska ha ett praktiskt prov på åk 2. Som är typ åk, 2s viktigaste prov.
Vi hade inte fått veta när vi ska ha provet och (jag är sjuk idag men fått reda på detta ur en i klassen) vi ska ha provet på TORSDAG??!!! Jag undrade om de är nästa torsdag men båran lärare säger att det är DENNA TORSDAGEN??!!!

SHIT ALLTSÅ!! JAG ÄR SÅÅ ARG!!
Hon trodde vi hade tänkt på vilka rätter vi ska till praktiska provet under sportlovet men INGEN i klassen har vetat om de för läraren har inte SAGT ETT PISS!!

Så vi ska tydligen laga 3 rätters lunch till 6 personer på torsdag. Vi har i princip ingen chans att träna hemma innan och sedan på fredag har vi teoriprov också. De kan int bli bättre.
De hade vart okey ifall kärringj*veln hade sagt något lite tidigare än måndagen samma vecka.

Aja. De är bara att bita i det sura äpplet och börja leta efter eventuella rätter till lunchen.
Jag har ingen aning om hur de ska gå eller vad de ska bli. Jag har en eventuell dessert på gång, men får se vad som händer.

Nu ska jag börja leta recept.

2 kommentarer:

  1. jag förstår om du är arg...hoppas du fixar de fast du int är riktigt kry...du får ta fram allt jävlar anamma o visa lärarn att du minsann kan utan lång förberedelse...lycka till!! kram

    SvaraRadera
  2. De där fixar du nog! jag håller tummarna

    SvaraRadera