torsdag 17 februari 2011

Gardin byte

Jag har inte skrivit på ett tag här.
Har vart mycket på kommande och mycket planer.
Kan skriva mer om de sakerna i ett annat inlägg, detta inlägget ska handla om gardiner.

Jag har bytt gardiner i storarummet.
Tyckte det var dags för att ta ner mina julgardiner.

Före:

Efter:
Jag har sytt gardinerna, de är panelgardiner. Så de döljer sig gardiner bakom de lila. Så blir del lättare att dra för ifall man ser på film.
Passade på att byta tavla på väggen med. En av de senaste tavlorna jag gjort. Fler kommer de bli. Julstjärnan i fönstret får va kvar än så länge tills jag ork byta den. Den e mysig ^^ Men lite väl julig.

2 kommentarer:

  1. Va fint du har gjort! GILLAR STORT!
    om du har tyg över kan du ju sy kuddar till soffan :)

    SvaraRadera
  2. jättesnygga gardiner...

    SvaraRadera