torsdag 24 februari 2011

Borta bra men hemma bäst

Vad ska man säga?

Att jag är en "äkta konstnär" som farsan kallade mig?
Vet ni vad han menar med de?
Nä, de gör faktiskt inte jag heller. Men har en idé.

Han kanske menade att en äkta konstnär åker hit och dit, vet inte riktigt vad som den ska göra och olika idéer hela tiden.
På sätt och vis har han i så fall rätt.

Hur har han på sätt och vis rätt?
Jo, från den 19-24 Februari har jag varit och "rallat" i Sverige.
Vissa ser de som jag har rallat andra ser de som jag flörtat och vissa kanske ser de som att jag inte vet vad jag vill.
Men jag ser de som att jag träffat kompisar, "rymt" från allt här hemma och slappa någon annan stans.

De va meningen att de sku bli lite foton tagna men jag har nog helt ärligt mest tagit de lugnt. Men här har ni lite bilder och kolla på.

Bild i Uppsala, man mellan skuggor som gör en egen skugga.


De sjukaste jag har sätt på länge är detta. "Potatis på burk".
Hur äckligt är inte de egentligen?
Hur lat får man bli?

Lite okej är det ändå om storkök/restauranger har "nöd" potatis som är färdig skalad eller färdig kokt som man bara behöver värma på.
Men INTE okej att ha de hemma.







Tänk att en nysning kan framkalla så många rynkor i ett och samma ansikte.



Lite ego-bilder får man ta ^^


Hjärta i asfalt.

1 kommentar:

  1. Läckra foton tjejen! Hoppas du hade det trevligt här i vårt avlånga land! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera