söndag 26 juni 2011

Farmors handdukar blev en badhandduk

Jag har gjort ett badlakan av små handdukar jag ärvde av farfar och farmor.
Bara för att de skulle bli lite mysigare fodrade jag handdukarna.
Fodret är ljusrosa och så.
Min faster Runa berättade att den mörkblå handduken gillade farfar riktigt mycket och den ljusblåa handduken som har ljus rosa äpplen på sig gillade farmor.
Men jag gillade allihop handdukar ^^

De var dagens pyssel.


Här är två bilder ifrån igår som jag laddar upp idag istället.
Va ut och plockade 7 sorters blommor bara för att jag hade lust med de.


Blommorna blev en liten blombukett som jag gav till Runa.
De blev inte 7 olika sorters blommor utan typ 9 stycken.

Nu ska jag gå och hämta mina äckliga köttbullar som jag lagade i fredags och tina dem, kanske göra lite makaroner och nån sås om jag ork med de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar