fredag 24 juni 2011

Glad midsommar

GLAD MIDSOMMAR på er alla!

Idag är de midsommar.
De är rätt fint väder.
Bilder kommer senare ifrån denna dagen.'

Här är lite pyssel saker ifrån igår som jag satt och målade bara för att jag hade de tråkigt.


Denna sak är en "snurrande bricka" som man kan ha till när man lagar tårtor och så, de underlättar arbetet.
I profil

Så här ser den ut från ovansidan

Hitta nå porslinsfigur som jag målade om xD

Någge trä skrin, jag har fått turkost på hjärnan.
Insidan blev också färgad. NÖJD!

De var lite pyssel de. ^^
ha en riktigt bra dag, många sommarkramar från MIG! :)

1 kommentar:

  1. Oj va pysslig du varit på sistone! Skoj! <3

    Hoppas du får en trevlig kväll..glömm inte sju sorters blommor under kudden inatt.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera