tisdag 28 juni 2011

Chokladsommar?

Jag har blivit helt taggad på att göra en tårta. Jag vill så gärna göra en tårta.
Men för tillfället så kan jag inte göra en tårta för jag har varken ingredienser eller ork, dessutom så blir man ju mer eller mindre större om man smäller i sig en tårta "by myself".

Men någon gång, inom snar framtid ska jag göra den ultimata chokladtårtan.
Tårtan ska vara täckt med hemmagjord sockerpasta, rosor gjorda av choklad, spacklad med chokladkräm, ha chokladmousse i sig, kanske lite hallonmousse för att få lite syrlighet i den, eller vitchoklad och mörkchoklad tårta.. Humm.. De lär visa sig. I alla fall så som sagt, jag ska göra den ultimata chokladtårtan innan sommarens slut.

Idag blev de ett "tråkigt" inlägg om ingeting, men jag måsta bara säga att de kryper i mina fingrar efter att få göra en tårta. Jag vill träna på att bli bättre på att laga tårtor.
Är extremt taggad.

Ni får ha en bra dag ni som läser.. OCH ni andra som inte läser.. Ni kommer nog förhoppningsvis att få en bra dag ni med.

Hejjs för denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar