torsdag 23 juni 2011

Paket i brevlådan, aldrig fel.

Jag har gått och sett fram emot detta paketet i över en vecka nu.
Jag gick med i typ "garn och te" byte på en blogg och man fick en slumpmässig person som man skulle skicka minst 100 gram garn till och 100 g te till. Såklart fick man skicka med lite annat smått och gott om man så kände för de.

Idag fick jag mitt paket av personen Fröken Rimme och jag fick som jag hade önskat mig ett rosa och turkost garn, sedan fick jag ett te som heter sommarfröjd som doftar gudomligt gott, hoppas de smakar gott med (de lär visa sig).
Sedan hade hon lagt i lite annat smått och gått som ni själva kan se på bilden, klicka på bilden för att få den större.


Så nu ska jag komma på någge jag kan sticka/virka av garnerna. De andra pysselsakerna sätter jag i min pyssel-låda så länge.

2 kommentarer:

  1. Skoj att du också var med i garn o te bytet gumman! =)
    Mycket fint du pysslat med på sistone..skålen blev skittuff och klänningen blev verkligen du.. =)

    Kram och trevlig midsommar
    Önskar Sanna

    SvaraRadera
  2. de låter som typ kedjebrev som fanns när jag var liten..fina saker du fick...benvärmare är lätt att sticka:)

    SvaraRadera