onsdag 17 augusti 2011

17 Augusti 2011, kl:22:21

Nu var de som vanligt en evighet sedan jag skrev här.
Men de har vart fullt upp och orken har inte funnits där.

Idag var i alla fall andra skoldagen på skolan som började igår. De gillas, bara ett ex antal dagar kvar tills man är utbildad kock! Den du (: Borde va den 24 maj, eller runt de datumet i alla fall..

Idag slutade min klass klockan 12:30 som var asskönt så satt i skolans ena datasal för att glo lite där och sen planerade jag att åka hem med 14.05 bussen. MEN när jag sku åka med så går de bara bussar till godby och inte ända fram till Geta. STÖRT! Men imorgon börjar de som de brukar gå ^^

Sedan har jag börja kämpat med att välja bilder till en fotoutställning jag ska ha under skördefest dagarna. Vilket är sjukt svårt!
Men men, kämpar på och snart har jag nog allt under kontroll.
Här är två bilder, kommer inte ha med dem på utställningen för vill va lite hemlighetsfull med dem bilderna, men ni som inte kommer se dem på skördedagarna kommer få se dem här sedan i vilket fall som helst.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar