måndag 8 augusti 2011

Pantkärring?

Idag känner jag mig lite som en annan pantkärring..



Förklaringen kommer här:
Har ett ex antal månader haft en massa STALLHAGEN öl flaskor hemma och har tänkt hela tiden att jag någon gång ska åka till alko och panta alla dessa flaskor.. MEN som alltid blir inget av och jag har inte pantat dem än så de ligger bara på min parkering i tre lådor.
MEN idag ska jag åka och panta dem och andra burkar.
Så jag stod och rotade i jobbets sopkontein för vinflaskor och sådant som jag ska panta så de kanske blir en del..
De kommer nog förmodligen vara as pinsamt och panta alla dem (hatar och panta brukar, tycker de är pinsamt) men förhoppningsvis får jag hjälp av syrran :)

1 kommentar:

  1. Men bra för både plånbok och miljö när man väl kommer iväg och pantar.. =)

    Hoppas allt är bra med dig gumman!

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera