måndag 22 augusti 2011

SUCK, jag måste städa!??

Vissa kan känna "SUCK, jag måste städa", när de ska städa.
Men jag känner "SKÖNT att städa", både för att de blir rent men också för att jag får mina fel då de är "städtime" på schemat i mitt huvve. Jag längtar efter att få städa, väldigt sällsynt men de händer, precis som ikväll har de hänt.


Just nu kämpar jag med mitt diskberg, och visste de erövrade hela diskbänken får någon sekund sedan, men nu har jag diskat bort hälften av disken och plötsligt efter några musiklåtar och skrynkliga händer så är de bara lite disk kvar. Skönt :)
Dock är mitt torkskåp fullt och de ligger lite svår disk i blöt, men plockar och donar med annat med. Men nu ska jag nog ta en paus och läsa lite vegetarisk kurs bara för att jag har lust.

Min rejält försenade "före och efterbild" kommer komma inom kort, då menar jag innan denna veckas slut..

Ha en bra dag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar