söndag 11 oktober 2009

God morgon

God morgon alla lata läsare som sover ännu ^^

Jag är faktiskt uppe redan, det skulle man inte kunna tro men det är trotts allt Måndagen den 12.10.2009 och det är en skoldag precis som alla andra dagar när det är skola.

Jag kom iunderfun med att jag inte alls kan ha plattat hår idag. För de första ser det skabbigt ut och för det andra ska jag ha passfoton till mitt körkort så det passar inte om jag har platt hår på dem och sedan om polisen stoppar mig så har jag krulligt hår??!! Det går bara inte ihop! haha

Men nu ska jag plocka med mig en handduk och en hårfön så ska jag duscha i skolan tror jag minnsan för här hemma har vi inget varmt vatten. Brrr så kallt de skulle vara om man duschade på morgonen när man vill ha varm vatten och det bara finns kallt vatten, Nej tack säger jag bara!

Hejs svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar