lördag 17 oktober 2009

Man lär sig av sina misstag

Ordspråket " Man lär sig av sina misstag" är mycket bra och mycket stämmande. Man gör inte samma misslyckande två gånger.

Nu handlar detta som jag skriver om inget stort misslyckande, snarande min bakning av muffins ^^
Jag såg en läcker bild av en muffins, här är den: (en muffins med marsmellow i sig)

jag tänkte att jag skulle sätta i marsmellows i muffinssmeten och grädda dem och som skulle bli lika fina som på bilden. Dock tänkte jag inte på att dom kanske hade gjort på något speciellt sätt, jag gräddade mina muffins och tog ut dom och fick en chock när jag kollade på dem. I de muffisarna som jag hade satt marsmellows i var ihåliga, tomma! Glömde att de smälter när det blir varmt så de hade smällt bort.. haha jag stod och skrattade för mig själv tills jag smakade på dem ^^ dom smakad e inte förjävligt men dom var inte goda.

Aja, så kan de gå. Man ska ju testa sig fram för att veta vad som är gott, jag som går att göra och jag lär mig alltid av mina misstag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar