fredag 20 november 2009

ett furur anfall

ojojoj :O

snacka om att farsan är riktigt :@ nu.. Som ett bii.. Eller furir i 91:an tidningen när han bara står och svär och stackars 91:an och 87:an får ta emot all skit. Svär och svordomarna bara kommer ut ur käften.
Precis såå är de här hemma just nu. Om jag int var så förbannats mörkrädd sku jag gå här ifrån, nån stans där jag slipper va i samma hus som han.

Anledningen till att han är så förbannats arg är ju förstås mitt feel, som vaaanligt. (Eller int)
Jag är så förbannats trött på att allt är mitt fel. Vill bara skita i allt just nu, ha nån famn som man kan gråta i, nån som inte frågar en massa frågor. Bara någon som håller om mig och är tyst.

såå vad har jag gjort då?
jo, jag kom på att jag måsta tvätta mina kockrockar för att jag ska va kock imorgon med klassen på ett "klassjobb".
Jag hittade inget mer vitt så satte in mina två kockrockar och ett vitt linne i maskinen och satte igång. typ en timme senare så är tvätten klar och öppnade tvättmaskinen och såg att det var kanske 1/4 del av tvättmaskinen var full med vatten, gick till pappa och frågade om den var trasig eller så och han kom och kollade. Efter de skällde han på mig hur jäkla dum i huvve jag är som byker bara 3 plagg (visst var de lite dumt) men man behöver väl fan inte skrika som en dåre?!!! Efter han hade skrikit ett tag gick jag upp till mitt rum för jag orkade inte mer.
Sedan hörde man hur han pratade för sig själv, han smällde i alla dörrar han gick i, smällde lite till och jag satt på mitt rum och orkade inte bry mig som vanligt. (När de blir förmycket stänger jag av hela mig)
Sedan skrek han åt mig att jag skulle komma ner och kolla att tvätten var ren och hänga upp den. Jag gjorde som han sa och när jag hade hängt upp den och skulle gå ur syrummet så mötte jag han i dörren och då skrek han till mig och frågade om jag hade sköllt ur plaggen och de hade jag ju inte.. han skrek att jag aldrig lyssnar på han och så..
jag gick ner igen och då kom paniken, skakade och grät försökte samla mig och att jag inte sku va så jäkla röd i ansiktet och ögonen innan jag gick upp. Nu sitter jag här på mitt rum, eftersom jag skriver de här så mår jag lite bättre just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar