fredag 13 november 2009

tripp trapp trull tårtor



Här är mina fina smörgåstårtor som jag lagade idag före skolan och efter skolan.
Receptet kan jag ladda upp så småning om..
Har det i huvudet så har inte exakta ingredienser.




Denna tårta (översta bilden) är en räksmörgåstårta. Jag fick lite bråttom på slutet när jag lagade den så dekoreringen blev inte den bästa. Mycket paprika på den för orkade inte hacka upp sallad..









<- Denna tårtan är halva skinktårta och andra halvan räktårta. Man kan dela upp den men noga med att inte fyllningarna blandas med varandra, inte så gott. Denna hade jag rätt gott om tid med därför ser den lite bättre ut. Riktigt nöjd med den.











<- Denna lilla tårta är "special" tårtan. Det är inga skaldjur i eller vindruvor eller tomat (två tomater som dekoration men bytte ut dem mot ägg iställe)
Smaken är skinktårta.

1 kommentar: