lördag 21 november 2009

jobb tjafs..

Jag blir så frustrerad just nu på jobbet...
För er som inte vet så jobbar jag inom Geta församling som kyrkovärd...

Ialla fall så tyckte min chef att jag ska börja ta mer ansvar inom jobbet. Jag ska inte bara öppna kyrkan, låsa den, ställa i ordning den och så, utan nu ska jag också börja köpa blommor till kyrkan och byta färgduk på alltaret och så. De sa Gun till mig i veckan, i onsdags rättare sagt för att va noga. För en viss "kvinna" ska få mer ledigt.

Så idag kom jag till jobbet 2 timmar före för att hinna ställa i ordning allt och så.
Men då har en viss person redan ställt i ordning hela kyrkan och fixat precis allt....!!!!
Varför ska jag ta mer ansvar om hon ändå bara gör hela jobbet åt mig? De e väl int faen mitt fel att hon aldrig har ledigt om hon gör mitt jobb? Passar upp på mig som att jag var 5 år? Jag e faen snart 18 år och klarar av det jag gör !!!
Ska säga till chefen.

Aja, nu måst jag duscha så att jag e ren tills jag ska iväg med klassen på ett "klassjobb".

Trevlig helg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar