söndag 15 november 2009

fotomässan

Tidig morgon att stiga upp.
En resa till Sveriges huvudstad påbörjade med 2 timmars båtresa (BTW, hatar viking line färjan!!!) sedan 1½-2 timmars bussresa och sedan var vi framme vid lokalen där mässan hölls.

Träffade Pontus www.cabaooman.bilddagboken.se (han e grym på att ta bilder, kolla in han och bevaka han!!) på mässan, det var roligt men rätt mycke folk och rätt lite snack med han så prata int så mycket. Men de får bli en annan gång :)

<- Jag köpte
denna väska som jag e nöjd med, visst känner man sig som en sköldpadda när man använder den men den e smidig då man båda ska ha laptopen och kameran med sig :)

Kom hem vid 00.00 taget inatt. Var väldigt trött då man somnade först några timmar senare.

Imorse vaknade jag, nös (håller på bli sjuk/förskyld) och nu har jag typ nackspärr :/ kan knappt röra huvudet..


Aja, nu ska jag kolla på Änglar och demon filmen klart.

Pussar och kramar till er alla ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar