söndag 28 februari 2010

Bilder från buss och båtresan hemmåt.

Här kommer lite bilder som jag tog när jag åkte ifrån Kevin *hjärta* som bor uppe i Edsbyn.
För övrigt är det över 400 km från Åland till Edsbyn ^^

Jag hade de bra där uppe hos Kevin.

Här är en bild från Edsbyn. Vi skulle precis åka där ifrån.

Buss bild

Medans man åker på en 4 timmars busstur från Edsbyn ner till Stockholm så åker man förbi ett ex antal städer/kommuner. De är alltid någon ute och promenerar. Här syns en man som går från Affären.

Fotade lite på båten också. Denna person klev in rak i bilden jag höll på att ta.

Här är en annan bild från båten. Lugnt och stilla.






Jag beskrev endel av bilderna. Men de flesta kanske ni ser vad föreställer. I annan fall får ni använda er fantasi och fantisera. :)

Hejs Aina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar