onsdag 24 februari 2010

Shopping

Idag var jag, Kevin, hans mamms och hennes sambo till Bollnäs och handlade litte granna ^^
Vi var ialla fall in i Dollar$ som jag kommer ihåg.
Jag passade på att köpa lite smått och gott :)
De dyraste som jag köpte var en telefonladdare eftersom Kevins katt bet sönder min andra..

Jag köpte två par muffins formar. Ena paret var lila och andra grön jag älskade färgen på dem :) Dessutom kostade de bara 10 kr/st :)

Sedan köpte jag tre små påsar med pärlor i, de blev en mörklila koppartråd och ett "lås" som jag pysslade ihop och de blev ett fint armband. Det ska min syster få :)


Det blev även två par sockor, ett par knall rosa och ett par randiga :) 10 kr/st. billigt :D


Jag blev även kär i dessa servetter, de kommer komma till användning nån gång ^^


Sedan efter vi hade vart till Bollnäs så bjöd Kevins mamms S på mat hemma och dem så vi åkte dit och var där en stund och käkade och var där en liten till stund och sedan åkte vi hem till Kevin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar