torsdag 18 februari 2010

Till älsk :D

Denna snygging far jag till på sportlovet (L) :D

Jag har tagit ledigt från skolan imorgon (fredag) för jag åker med 08.00 färjan från Mariehamn till Kapällskär. Mamma är snäll och kör ner mig till färjan eftersom jag inte har körkort ännu ^^

Apropå körkort.. Jag KLARADE av FÖRAREXAMENS TEORIPROV till körkortet!!! ÖVERLYCKLIG :D

Jag tar sedan bussen från Kapällskär till city-terminalen och sedan är jag i STHLM i 5 timmar där jag sedan tar härjedals bussen? från city-terminalen till Edsbyn där Kevin (L) träffar mig ^^


Men nu ska jag skruva upp volymen på radion, packa väskan och sedan städa klart i rummet ^^

2 kommentarer:

  1. härjedalingen är ett norrlänskt bussbolag med sitt sätte i funäsdalen. riktigt trevliga bussar trevlig tur

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade halsduken gumman! =)
    Tack så mycket för det superfina fotot också..nu skall jag bara försöka hitta en ram.. =)
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera