onsdag 17 mars 2010

1 dag kvar

Nu börjar jag bli trött på att vara hemma. Först får vi en låång helg. Vilket var skönt men nu när jag vart hemma snart 3 dagar så börjar jag bli lite rastlös..
Men på fredag åker jag iväg på praktiken :) För då har jag vart utan symtom i 48 timmar och får komma in i köket ^^ *sköönt* :)

Såå, vad ska jag göra idag då? ^^
Den frågar har åkt runt i mitt huvud hela dagen nu. Eller på de få minutrarna jag vart vaken, vill säga ca 16 minuter ^^
Min första tanke var att kanske kunna gå ut nån liten enstaka minut eller så. Kanske blir så, så kanske jag blir lite mer pigg av friska luften. Jag har trotts allt vart inne i 2 dagar med bara 20 minuters frisk luft utomhus..
Tror faktiskt att jag ska klä om till något lite finare men ändå varmt, ta mitt stativ, min kamera och gå ut i de friska soliga vädret ett litet tag och flumma runt :D. Ni får säga vad ni vill men jag måste ha frisk luft innan min hjärna sprängs av huvudverk.

Bilder kommer sedan, nån enstaka bild måste jag ju lyckas ta ^^
Om inte så har jag lyckas med att få frisk luft ialla fall ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar