tisdag 16 mars 2010

magsjukedagen nr 2

hejsan mina bloggläsare.
som ni känner till har jag drabbats av magsjukan.
och fast man har de jobbigt och är sjuk måste man ju ändå sköta om sig och se till att man har de varmt inom hus såna saker...

Medans farsgubben var på jobb ringde han och sa att jag sku köra in ved, strax innan jag fick de samtalet hade jag käkar blåbärssoppa och käkat 2 skorpor. Vilket fick mig att börja må dåligt, väl ute förvandlades denna lätta "köra in ved" saken till en "må illa och kräk" upplevelse..

De slutade med att jag spydde två ggr på samma ställe.. Inge trevligt men men.. Så kan de vara.
Nu har jag käkat min middag en så kallad "kräkis middag = blåbärssoppa med knäckemackor"
Förstås mår jag illa nu igen, men hoppas på att de inte kommer upp denna gången.


Nu blir de vila för min del, kommer kanske kunna åka på praktik på fredag *Jippiejj*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar