torsdag 18 mars 2010

frisk och kry men ändå hemma

Hejsan mina bloggläsare

Nu är jag frisk och kry.
Men ändå är jag hemma? Tro inga att de är något fel på mig ^^ För det är de inte :) Förutom att jag kan vara allmänt virrig ibland då vill säga.

MEN, ja de stora MEN:et VARFÖR JAG ÄR HEMMA?
Jooo, jag är hemma för att jag inte får komma till min praktikplats. De är 48 timmar efter senaste symtom. Och därför får jag komma till Krogen som stället heter imorgon :D FÖR DÅ har jag vart SYMTOMFRI i över 48 timmar :D

Känns lite konstigt att bara praktisera en dag, men en dag är bättre än ingen dag alls :)

Nu ska jag göra i ordning te vatten och mysa ner mig bland mina kuddar, tända ett doftljus, och bara njuta av den goda smaken på te:et ^^

Hejs så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar