måndag 15 mars 2010

Magsjuka

God morgon.
Idag är jag hemma, kommer troligtvis vara hemma imorgon också och dagen efter de.
Igår kväll mådde jag pyton, jag kallsvettades, frös, hade stegring och de kändes som jag vill spy men kunde inte. Jag trodde de var för att jag hade ätit mjölkprodukter.
Sedan inatt runt 2 tiden spydde jag i en plastkasse i mitt rum , snabbade mig till toan och var där en stund, sedan gick jag och la mig. Två timmar senare gick jag på toa igen.. På två toa besök spydde jag 13 gånger sammanlagt..
Jag har inte sovit så bra inatt, hoppas de blir bättre senare.

De mest tråkiga är att jag missar min praktik denna vecka. Får vara hemma istället. De kommer bli pain, ska försöka sova och se om de går..

Hoppas ni har de bättre än vad jag har.



1 kommentar:

  1. Krya på dig!kramar från lilla familjen öhberg

    SvaraRadera